21. YÜZYIL TEKNOLOJİLERİYLE ETKİLEŞİM: SANAT - REKLAM – BİREY
Journal of Arts , Vol.1, Issue.1, 2018

Supplementary Files

PDF

Anahtar Kelimeler

21. yy. teknolojileri
dijital sanat
reklam sektörü
birey
etkileşim

Nasıl Atıf Yapılır

ŞAHİN, S. (2018). 21. YÜZYIL TEKNOLOJİLERİYLE ETKİLEŞİM: SANAT - REKLAM – BİREY. JOURNAL OF ARTS, 1(1), 23–30. https://doi.org/10.31566/arts.2018145136

Özet

21.  yy teknolojileri yaşamlarımızın her alanına nüfus etmiş, yaşam biçimlerimizi dönüştürmüştür. Reklam sektörü bu dönüşümün önemli aktörlerindendir. Sanat ise dönüşüm karşısında ortaya çıkan yeni kavramları merceği altına almış ve yeni teknolojileri sanat aracına dönüştürmüştür. Bu makale reklam sektörünün ve sanatın 21. Yüzyıl teknolojilerini nasıl kullandığına ve bireyle nasıl bir etkileşime girdiklerine odaklanmıştır.

https://doi.org/10.31566/arts.2018145136

Referanslar

Habermas, J., 2004, “Kamusal Alan” M. Özbek (Dü.) içinde, Kamusal Alan (M. Özbek, Çev., s. 95-102). İstanbul: Hil Yayınları.
Lovejoy, M., 2008, Digital Currents: Art in The Electronic Age, New York, Routledge.
Sennett, Richard, 2006, Ten ve Taş: Batı Uygarlığında Beden ve Şehir, Türkçesi: Tuncay Birkan, Metis Yayınları, İstanbul.
Virilio, P., 2005, Sylvére Lotringer, The Accident of Art, çeviri: Michael Taormina, Semiotext(e), New York.
Nash,A., Clement, J.. Dodds, c. Manifesto Of Virtual Art (online), http://www.acva.net.au/publications/ACVA_Manifesto_of_Virtual_Art.pdf (Erişim Tarihi: 2 Nisan 2010).
Levin, G., Opto-Isolator (online), http://www.flong.com/projects/optoisolator/ (Erişim Tarihi: 6 Haziran 2010).
O’Shea, C., Hand From Above (online), http://www.chrisoshea.org/projects/hand-from-above (Erişim Tarihi: 15 Haziran 2010)
http://www.projectionadvertising.co.uk/adtrace.aspx (Erişim Tarihi: 5 Haziran 2010).
Creative Commons License

Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 International License ile lisanslanmıştır.

Telif Hakkı (c) 2018 Holistence Publications

İndirmeler

İndirme verileri henüz mevcut değil.