Cilt 5 Sayı 1 (2018)
Tüm sayı
Araştırma Makaleleri
-
AN EVALUATION OF CAUSE-RELATED MARKETING AND A SCALE DEVELOPMENT APPLICATION
Özet Görüntüleme: 329 / PDF İndirme: 325 -
SUSTAINABLE COMPANY VALUES THROUGH CORPORATE GOVERNANCE AND PROFITABILITY
Özet Görüntüleme: 318 / PDF İndirme: 334 -
TÜKETİCİLERİN EĞİTİM DURUMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINDA ROLÜ; GIDA VE KOZMETİK REKLAMLARI ÖZELİNDE
Özet Görüntüleme: 503 / PDF İndirme: 302 -
XVI. YÜZYIL OSMANLI İSTANBULU GAYRİMENKUL FİYAT SERİSİ: İSTANBUL KADI SİCİLERİ IŞIĞINDA
Özet Görüntüleme: 294 / PDF İndirme: 277 -
ERGONOMİK İYİLEŞTİRMENİN ÇALIŞAN PSİKOLOJİSİ VE VERİMLİLİĞE ETKİSİ: ELEKTRİKLİ EV ALETLERİ ÜRETİCİSİNDE BİR ARAŞTIRMA
Özet Görüntüleme: 391 / PDF İndirme: 330 -
BİR REKABET ARACI OLARAK TÜKETİCİ YENİLİKÇİLİĞİNİN SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ
Özet Görüntüleme: 452 / PDF İndirme: 287