BOLOGNA SÜRECİNDE MALİYE BÖLÜMLERİ VE MALİYE EĞİTİMİ: ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ


Özet Görüntüleme: 231 / PDF İndirme: 162

Yazarlar

  • Hilal GÖRKEM Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi/TÜRKİYE

DOI:

https://doi.org/10.15637/jlecon.201416988

Anahtar Kelimeler:

Bologno Süreci- Maliye Bölümleri- Maliye Eğitimi

Özet

Bu çalışmada maliye bölümü öğrencilerinin görüşlerinden hareketle, Türkiye üniversiteleri maliye bölümlerindeki Bologna Süreci reform uygulamaları ve maliye eğitiminin mevcut durumlarının ortaya konulması amaçlanmıştır. Bu amaçla 2011-2012 eğitim-öğretim yılı bahar döneminde 3. ve 4. sınıf maliye bölümü öğrencilerine yönelik bir anket uygulanmıştır. Elde edilen veriler, frekans dağılımı, ortalama değerler, ki-kare bağımsızlık testi, Mann Whitney U testi ve Kruskal Wallis H testi kullanılarak analiz edilmişlerdir. 

İndirmeler

İndirme verileri henüz mevcut değil.

İndir

Yayınlanmış

2018-02-05

Nasıl Atıf Yapılır

GÖRKEM, H. (2018). BOLOGNA SÜRECİNDE MALİYE BÖLÜMLERİ VE MALİYE EĞİTİMİ: ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ. JOURNAL OF LIFE ECONOMICS, 1(1), 13–40. https://doi.org/10.15637/jlecon.201416988

Sayı

Bölüm

Araştırma Makaleleri