DEVELOPMENT OF INFORMATION SERVICES AND PRODUCTS IN UZBEKISTAN DURING GLOBALIZATION
Özet Görüntüleme: 199 / PDF İndirme: 221
DOI:
https://doi.org/10.15637/jlecon.45Anahtar Kelimeler:
Electronic Commerce- International Business- Information Services- Services Market,- Commodity MarketÖzet
The main purpose of the article is investigation of the issues of development of information services and products in Uzbekistan during globalization role of information and communicative technologies in development international business and trade. As the results of the research there revealed a connection of introducing electronic commerce and business in practice of firms, corporation and banks there conducted changes in the character of carrying out commercial and financial transactions, interrelations with partners and clients, elaborations and introduction business strategies and competition itself. In the conclusion there offered the suggestions of joining and adjusting to each other varying legislation of different countries and developing international system of taxation of Internet commerce satisfying all participants of electronic trading transactions.
İndirmeler
İndir
Yayınlanmış
Nasıl Atıf Yapılır
Sayı
Bölüm
Lisans
Telif Hakkı (c) 2014 Jolistence Publications
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 International License ile lisanslanmıştır.
Yazarlar, makale Journal of Economics'te yayınlanmak üzere kabul edildiğinde .makalenin içeriğindeki tüm telif haklarını, Holistence Publications'a devrederler. Yazarlar, patent hakları gibi telif hakkı dışındaki tüm mülkiyet haklarını saklı tutar.
Bu makalede yazar olarak listelenen herkes çalışmaya önemli, doğrudan, entelektüel katkılar yapmış olmalı ve bunun için kamu sorumluluğu almalıdır.
Bu makale daha once yayınlanmamış ve başka dergilerde yayınlanmak üzere gönderilmemiştir.