SOSYAL MEDYA VE VATANDAŞ ODAKLI KAMU HİZMETİ YAKLAŞIMI
Özet Görüntüleme: 232 / PDF İndirme: 239
DOI:
https://doi.org/10.15637/jlecon.223Anahtar Kelimeler:
Web 2.0- Sosyal Medya- Vatandaş Odaklı Kamu Hizmeti- E-DevletÖzet
Web 2.0 teknolojileriyle beraber gelişim gösteren sosyal medya uygulamaları hayatın her alanını etkilemeye başlamıştır. Bloglar, YouTube, Facebook, Twitter ve Linkedn gibi uygulamaların kullanıcı sayısı artarken bunları sadece kişiler değil özel ve kamu kurum ve kuruluşlarıyla STK’lar da kullanmaya başlamıştır. Özellikle Yeni Kamu Yönetimi (YKY) yaklaşımıyla beraber bir dönüşüm yaşayan kamu sektöründe sosyal medyanın önemi artmaktadır. YKY çerçevesinde vatandaş odaklı kamu hizmeti anlayışını hayata geçirmeye çalışan devletler için teknolojik ilerlemelerin göz arda edilmesi mümkün görünmemektedir. Bu bağlamda, sosyal medya uygulamaların vatandaş odaklı hizmet anlayışı için ne gibi bir etki yaratacağı, artı ve eksi tarafları ile bu uygulamaların söz konusu hizmet anlayışı çerçevesinde nasıl kullanılabileceği sorularına cevap bulmak gerekmeKtedir. Bu çalışmada da, bu sorular cevaplandırılmaya çalışılarak bir değerlendirme yapılacak ve önerilerde bulunulacaktır.
İndirmeler
İndir
Yayınlanmış
Nasıl Atıf Yapılır
Sayı
Bölüm
Lisans
Telif Hakkı (c) 2017 Jolistence Publications
Bu çalışma Creative Commons Attribution 4.0 International License ile lisanslanmıştır.
Yazarlar, makale Journal of Economics'te yayınlanmak üzere kabul edildiğinde .makalenin içeriğindeki tüm telif haklarını, Holistence Publications'a devrederler. Yazarlar, patent hakları gibi telif hakkı dışındaki tüm mülkiyet haklarını saklı tutar.
Bu makalede yazar olarak listelenen herkes çalışmaya önemli, doğrudan, entelektüel katkılar yapmış olmalı ve bunun için kamu sorumluluğu almalıdır.
Bu makale daha once yayınlanmamış ve başka dergilerde yayınlanmak üzere gönderilmemiştir.